понедельник, 26 февраля 2018 г.

виховний захід


   Виховна  інтерактивна година  « Знай, умій і  будь здоровим!»

 Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
 Обладнання: роздаткові матеріали-ілюстрації із зображенням людей, які дотримуються здорового способу життя, мультимедіа .

                                              Хід заходу.

І. Організація учнів.
ІІ. Мотивація .
  Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина – це здоров я. З давніх – давен люди навіть вітаючись і прощаючись бажали один одному здоров я.
   А)   Вправа – привітання.

   Б) Девізом нашого заходу буде:

Хто здоровий, той сміється
Все йому в житті вдається
Він долає всі вершини
Це ж чудово для людини!

ІІІ. Повідомлення завдань заходу.
А)Здоров я всьому голова, коли людина  здорова ,вона весела, красива, сильна – тому, що вона прекрасно почуває і може наполегливо навчатись, працювати, займатися улюбленою справою. А коли, щось болить, то сили немає, радості також – бо всі думки про одне –позбутись болю. Треба берегти своє здоров я.
У народному вихованні одне з провідних місць посідало піклування про здоров я. Яскравим підтвердженням цього є прислів я про здоров я.

 Б) Станція « Здоров я»  Добери половинку прислів я.

Нема щастя                                          той ліків не потребує
Хто здоровий                                       все не миле
Хворому чоловікові                            без здоров я

ІV Творча робота на закріплення.
1. « Квітка здоров я»
 Що допомагає нам бути здоровими? Давайте складемо  Квітку здоров я»
На нашій квіточці  розквітла тільки одна пелюстка. Щоб квітка розпустилася, треба додати пелюстки з правильними відповідями.

Як ви розумієте  кожну пелюстку? Поясніть.
А що в нас залишилось, які пелюстки? Шкідливі звички.
На здоров я людини впливає багато чинників, зокрема її звички. Звичка це автоматичне виконання будь яких дій з наступним бажанням їх повторювати:
якщо звичка сприяє зміцненню здоров я це корисна звичка. Звички, які завдають шкоди здоров ю належать до шкідливих.

2. Гра « Барахолка»
Продавець продає звички, а ви вгадайте які вони корисні чи шкідливі?
Прочитайте всі шкідливі звички і корисні.

3. Аутотренінг « Сонячний душ»

4. Гра « Спіймай пораду»
- Гуляти на свіжому повітрі
- переїдати
- пізно лягати спати
- загартовувався
- ходи в брудному одязі
- доброзичливо стався до людей
- бережи зір
- одягайся відповідно погоді.

5. « Будинок здоров я»
Зміцнювати своє здоров я, займаючись фізкультурою.
Допоможіть своїм друзям привабливість спорту. Будьмо здоровими!

6. « Ключ до здоров я – спорт». Поради видатних спортсменів Кривого Рогу.
 
Кодекс здоров я
1.      Дотримуйся правильного режиму дня.
2.     Запобігати хворобам.
3.     Займайся фізичними вправами і спортом.
4.     Не кури, не вживай наркотиків та алкоголю.
5.     Правильно харчуйся.
6.     Дбай про моральну гігієну: багато хвороб беруть свій початок з негативного душевного стану людини.
7.     Гумор – одна з важливіших передумов доброго здоров я.
8.     Не забувай, що треба вдосталь спати.
9.     Контролюй свою фізичну форму

V. Підсумок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий